Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A39l13e57š 26V33o62l10f

25. 6. 2019 17:00

Nějaké divné. Ztezujete si na digitalizaci, a přitom mluvíte o psaném dopise, který vám někdo poslal? A dokonce firemní? A jak má počítač zjistit u ručně psané adresy, že je tam doskoky?? Samozřejmě, že to musí udělat pošťák na poště ručně, když dopis nemá kod. Proč ho neposlali digitálně? Třeba do elektronické schránky kterou máte samozřejmě zřízenou..A nedoručí vám dopis, ale oznámení ano? Co je to za blbost, když tam postacka už je, proč si komplikuje práci a nese dopis zpět na poštu, kde s ním má daleko více práce, než když ho doručí? Asi jste to trošku zdramatizoval, že, aby to znělo....

0 0
možnosti

P70e19t52r 66A68l61t38m41a52n

25. 6. 2019 19:36

Logika v tom opravdu není ;-D

1 0
možnosti

J81a22n 74U19r33b14á72n96e49k

25. 6. 2019 14:02

"Dávejte si pozor na svá přání, mohla by se Vám také splnit!" Aneb jste si jistý, co si to přejete, elektronizaci papírové agendy v naší zemi? Nestačil Vám k odrazení ten neuvěřitelný zmetek jménem datové schránky, které začnou automaticky generovat pokuty ze zákona, pokud si dovolíte je nepoužít? Ač úředníci na ně kašlou, a přestože jsou povinni doručovat přes datové schránky, nečiní tak? Datové schránky, které by šly s troškou snahy postavit na standardních technologiích ale né, my musíme mít něco extra, zato samozřejmě zásadně nekompatibilního. Však ty elektronické podpisy jsou v našem podání také fraška, opět něco extra, o názvosloví raději ani nemluvě. A jak by za takových okolností dopadly volby raději nechtít vědět!

A že to třeba někde jinde jde? Ano, no a co, my jsme přeci v ČR. Jsme specifický trh a zákazníci si to žádají, abych parafrázoval klasika...

P.S. Ani u nás samozřejmě pošťačka vůbec nezkouší doručovat, ač jsme doma. Naposledy to vylepšili o telefonní číslo, na kterém si prý mohu stěžovat. Povídala milá paní na přepážce. Uhodnete, kolikrát jsem zkusil volat, a zda jsem se dovolal? No, ten počet možná neuhodnete, ale to, jestli jsem se dovolal, určitě ano:-)...

0 0
možnosti

P84e76t74r 63A90l91t26m92a79n

25. 6. 2019 19:38

Plně souhlasím... datové schránky jsou technologicky zastaralý paskvil... Vyslovil jsem přání, že by se toho mohl chopit někdo šikovný, který by vše postavil na standardních a existujících nástrojích.

0 1
možnosti
Foto

Certifikáty jsou brnkačka.:-) Nevím,proč se toho všichni tak bojí.

0 0
možnosti
Foto

Já tedy nevím, mám také spoustu negativních zkušeností s poštou, ale zrovna pokud jde o certifikáty a elektronické podpisy, pokud ho obnovujete včas, tak tedy na poštu rozhodně netřeba chodit, jde to udělat na stránkách autority poměrně snadno a automaticky.

0 0
možnosti

P40e60t76r 48A85l35t51m78a27n

25. 6. 2019 19:40

Osobně musím aktualizovat soubor se zaměstnanci - samozřejmě bych mohl ověřit plnou moc... Ale tohle jsem si nechal.

0 0
možnosti

Dobrý den , když vidím nápis Pošta , rozbolí se mi nohy .

2 0
možnosti

Mohl bych zde popisovat za 20 let neuvěřitelné historky s úřady. Tak jo, papíry máte dobré, dejte kolek. Nemám - Koupím = Kolky zde nevedeme! Na Poště v nekonečných frontách jsem poznal mnoho zajímavých lidí! Šel jsem zase pro Stavební povolení. Nestačil jsem se divit - Kolik snědých spopuobčanů staví taky! Pak mi na přepážce nabídli zase noviny, cigára ... Já hleděl ! ... :-)

0 0
možnosti

Já vám rozumím, jen budu muset digitalizovat"manželku, protože "až tady nebudu"...

Ta má papirovou " paměť, pořadače na všechno, pošťačku případně sprdne, ale zmáčknout pár kláves, to ne.

A jak říká :" tahle doba není pro starý". Jenže na poště už není pan Kolbaba, klasik promine. Vám díky.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS